mod_wsgi me polla daemon processes

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Sep 21 09:36:59 EEST 2010

On 20/09/2010 23:11, galas at tee.gr wrote:

> WSGIDaemonProcess foo user=www-data group=www-data
> <Directory foo>
> WSGIProcessGroup foo
>
> και αντίστοιχα για το bar.
>
> τουλάχιστον έτσι παίζει στο setup που έχω κάνει για Trac. Δεν έχω
> δοκιμάσει multiple users όσον (πχ. www-data και κάποιον άλλον) αλλά μπορώ
> να το κάνω και να δώσω feedback (νομίζω αξίζει να δει κανείς και το
> http://code.google.com/p/modwsgi/wiki/IntegrationWithTrac). Πάντως από
> ό,τι αφήνει να εννοηθεί το documentation εδώ:
> http://code.google.com/p/modwsgi/wiki/IntegrationWithDjango, πρέπει να
> [...]

Ακριβώς έτσι όπως το περιέγραψες παίζει και με processes που τρέχουν ως
διαφορετικοί χρήστες. Δηλαδή, στην περίπτωση αυτή (2 apps στο ίδιο
vhost), ο διαχωρισμός τους θα πρέπει να γίνει σε επίπεδο καταλόγου. Αφού
τοποθετηθούν τα apps σε διαφορετικούς καταλόγους, χρησιμοποιούμε την
WSGIProcessGroup για να ορίσουμε από ποιο daemon process θα
εξυπηρετείται ο κάθε κατάλογος και κατ' επέκταση το κάθε app.