Re: Φεστιβάλ Νεολαίας Συνασπισμού

Παναγιώτης Κρανιδιωτης kranidiotis at vatica.org
Sat Sep 18 18:02:00 EEST 2010

Απλά μια ερώτηση . Αν προσκληθουμε να πάμε σε εκδήλωση του ΛΑΟΣ ή της ΝΔ, ή να συμμετάσχουμε στην δράση digitalgreece2020.gr θα πάμε ; Και γιατί μετα απο τόσους μήνες η Μονή πρόσκληση είναι απο την νεολαία ΣΥΝ ;

Στο διλλημα "καθαροτητα συλλόγου απο κόμματα bs lobbying και συμμετοχή σε εκδηλώσεις" εγω ήμουν πάντα και είμαι υπέρ της δεύτερης θέσης με μια προϋπόθεση . Να υπάρχει απόλυτη ουδετερότητα  απέναντι σε όλους αλλιώς μπανουμε σε επικίνδυνους ατραπους

Από το iPhone μου

18 Σεπ 2010, 4:02 μ.μ., ο/η Kargiotakis George <secretary at hellug.gr> έγραψε: