enigmail

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Sep 17 13:25:10 EEST 2010

On 09/17/2010 01:14 PM, Giorgos Keramidas wrote:
> Εγώ το email σου το πήρα μέσω λίστας.  Κοίτα όμως τα S/MIME status lines
> από το Gnus που είδε τοπικά το email...

> Αλλά δεν έχει κάτι περίεργο.  Είναι έγκυρα κωδικοποιημένο ως MIME bundle
> του οποίου τα sub-parts _τυχαίνει_ να έχουν διαφορετικό charset.  Μια
> χαρά το βλέπω εδώ και, κανονικά, θά 'πρεπε να μπορεί να το δει σωστά
> οποιοδήποτε πρόγραμμα θέλει να υποστηρίζει ότι έχει "MIME support".

Αλλο αυτό πάλι!
Είχα την εντύπωση ότι ο mailer χαλάει κάπως τα email και έτσι η pkcs7
υπογραφή μου δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί από ένα email μου που
παραλαμβάνεται μέσω της λίστας. Προφανώς το ίδιο το thunderbird έχει το
πρόβλημα αφού ο δικός σου client επιβεβαιώνει την υπογραφή μου.

Διευκρινίζω πάντως για όποιον τυχόν παρακολουθεί το thread ότι αυτό δεν
έχει καμιά σχέση με το υπόλοιπο thread που ήταν για gpg και το enigmail
plugin - απλά ο Γιώργος ανακάλυψε άλλο ένα bug :-)