enigmail (was Re: multi-window screen από γραμμή εντολών)

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Sep 17 10:42:44 EEST 2010

On 09/17/2010 10:36 AM, Thanasis wrote:
>  Αυτό δεν το χαλάει (σε μένα).

Sorry στη λίστα για τα πιθανώς περιττά email. Tο τελικο συμπερασμα είναι:

ο mailer της λίστας κάτι πειράζει στα email με αποτέλεσμα τα pgp signed
email που δεν έχουν την υπογραφή ως mime να φτάνουν με 'BAD signature'.
Λεω για το mailer της λίστας γιατί στα sent μου, το μεηλ γίνεται verify,
ενώ μέσω της λίστας όχι.  Aκολούθως, το enigmail έχει κάποιο bug που
όταν κάνεις reply σε mail που έχει embedded bad signature, το χαλάει...