[OT] mini-itx κουτί

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Thu Sep 16 22:04:11 EEST 2010

Στις Πεμ 16 Σεπτ 2010, ο/η Thanasis έγραψε:
>  Μήπως ὲχει ψάξει κάποιος και έχει εμπειρία με mini-itx μητρική, να
> προτείνει κάποιο κουτί (κάπως μαζεμένων διαστάσεων), που να παίρνει όμως
> και μία PCI κάρτα (πρόσθετη, με PCI riser αντάπτορα), και κατά προτίμηση
> να έχει μαζί και τον αντάπτορα και ένα μικρό μάλλον εξωτερικό (και
> αποδοτικό) τροφοδοτικό;
>
> PS: sorry για το off-topιc στη λίστα.

Εγώ πάντως έχω πάρει αυτό εδώ:
http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.912238

Δεν έχει μεγάλη διαφορά σε διαστάσεις, είναι 5cm πιο παχύ αλλά και 5 cm πιο
κοντό. Το extra πάχος όμως το κάνει να δέχεται 2 κάρτες PCI, χωρίς riser, απλά
με το πιο μικρό λαμάκι - εγώ του έχω βάλει μια WLAN.

Έχει αρκετό χώρο για δίσκους/DVD, και ο ανεμιστήρας του ακούγεται μεν, όχι
τόσο δυνατά δε. Γενικά το βρίσκω κατάλληλο τόσο για desktop χρήση (που το έχω
τώρα), όσο και για media center χρήση (που θα το έχω σε 15-20 μέρες όταν πάρω
μεγάλη τηλεόραση).

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"