Περίεργος ηλεκτρονικός ήχος από τον υπολογιστή

Stefanos Antaris santaris at csd.auth.gr
Thu Sep 16 19:19:08 EEST 2010

1000%.Δοκίμασα τον υπολογιστή χωρίς κάρτα γραφικών και ο θόρυβος
συνέχισε.Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα αυτό
http://www.thinkwiki.org/wiki/Problem_with_high_pitch_noises.
Είναι κάπως παλιό αλλά ακούγεται κάπως λογικό.Το θέμα τώρα είναι.Υπάρχει
κανένας που να μπορεί να διαχειριστεί το hardware μέσω του Kernel για να
λυθεί το θέμα?Εγώ φοβάμαι να κάνω πειράματα.Ειδικά τώρα που δεν έχω
χρόνο να στήσω linux από την αρχή.