Mimesweeper & wget

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at gmail.com
Thu Sep 16 13:04:27 EEST 2010

Χαιρετώ τη λίστα,

Έστησα debian lenny σε colinux/ndis στο πισί μου στο γραφείο (ΧΡ).
Έστησα και το ntlmaps για να μην έχω πρόβλημα με τον proxy (ISA) που
θέλει NTLM auth. Όλα καλά μέχρι εδώ. Όμως το πρώτο .deb που πάει να
φέρει το apt αποτυγχάνει. Ο λόγος είναι ότι έχουν στήσει MIMEsweeper
που εκτός από URL filtering, content filtering κλπ, κάθε αρχείο που
πας να φέρεις από τον browser (http/ftp) σου στέλνει ένα redirect σε
μια σελίδα με ένα progress bar, μέχρι να κατέβει το αρχείο στον proxy,
να ελεγθεί για ιούς και μετά κατεβαίνει στον browser.

Έχει καταφέρει κανείς να κάνει το apt ή το wget να "παίξει" πίσω από
MIMEsweeper ;

Φιλικά,
Λεωνίδας