Re: Περίεργος ηλεκτρονικός ήχος από τον υπολογιστή

firewalker firew4lker at gmail.com
Thu Sep 16 10:08:45 EEST 2010

Βασικά το κουτί σου είναι σωστά γειωμένο;

Δεν νομίζω να ακούγετε από τα ηχεία...

Γιατί ATI...

Στο laptop μου η κάρτα γραφικών ATI ( :( ) σφυρίζει όταν κάνω γρήγορο
scroll. Μόνο σε Linux.

Ο ποιο εύκολος τρόπος πάντος να εντοπίσεις το πρόβλημα είναι η
λεγόμενη "στατική" μέθοδος. Π.χ. αλλάζεις τροφοδοτικό για δοκιμή.