Περίεργος ηλεκτρονικός ήχος από τον υπολογιστή

Stefanos Antaris santaris at csd.auth.gr
Thu Sep 16 09:50:45 EEST 2010

On 09/16/2010 09:46 AM, Thanasis wrote:
> Σύγκριση έκανες;
> Σύγκρινε θερμοκρασίες και στροφές στις 2 περιπτώσεις (όταν κάνει το
> θόρυβο και όταν όχι).
Καμία διαφορά.Τουλάχιστον ορατή.Ο θόρυβος κάθε φορά που ανοίγω μια
εφαρμογή σταματάει για 1-2 δευτερόλεπτα.Υπάρχει κανένα repair των linux
μήπως το πρόβλημα είναι στο λέιτουργικό?Περίεργο είναι αλλά ποτέ δεν
ξέρεις το τι έχουν κάνει.Το μόνο πράγμα που έκανα τελευταία είναι από
2.6.32-23 πήγε σε 2.6.32.24.Και δεν έχω χρόνο για πειράματα αυτή την
περίοδο.