Περίεργος ηλεκτρονικός ήχος από τον υπολογιστή

Stefanos Antaris santaris at csd.auth.gr
Thu Sep 16 08:51:29 EEST 2010

On 09/16/2010 08:03 AM, Thanasis wrote:
> Ίσως σε windblows έχει μόνιμο φορτίο η CPU (και η ψύχτρα είναι σε
> υψηλότερη θερμοκρασία και το αεμιστηράκι επίσης σε υψηλότερες
> στροφές), ενώ στο linux αυτό συμβαίνει όταν ανοίγεις κάποια εφαρμογή
> και τότε παίρνει load. Μπορείς να παρακολουθήσεις την θερμοκρασία και
> τις στροφές με το lm_sensors, sensors-applet ...;
Σε Windows  δεν έχω κανένα πρόβλημα.Σε linux συμβαίνει αυτό.Αυτή τη
στιγμή έχω βάλει όλες τις ενδείξεις και φαίνονται φυσιολογικές.Το
περίεργο είναι ότι αυτή τη στιγμή ο θόρυβος σταμάτησε.Αλλά δεν είμαι
σίγουρος αν τον κανω reboot ότι δεν θα ξαναακούσω θόρυβο.Πιστεύω ότι θα
ακούσω.Λογικά κάπως κρατάει φορτίο στη cpu.Αλλά τι φταίει για αυτό?Η
θερμακρασία cpu είναι 40 βαθμοι και τα ανεμιστήρια δουλεύουν φυσιολογικά.