Δεν μπαίνω σε linuxtracker και piratebay

jack gurulian jack.gurulian at gmail.com
Wed Sep 15 23:58:16 EEST 2010

On Wednesday 15 September 2010 20:27:41 Σπύρος Γεωργαράς
wrote:
> στις 15/09/2010 03:43 μμ, O/H jack gurulian έγραψε:

> Ιάκωβε ευχαριστώ για την απάντηση
> Εγώ όμως εξακολουθώ να μην μπορώ να μπω σε κανένα από τα
δύο :)

Για το pirate bay ίσως χρησιμοποιείς λάθος URL. Το σωστό είναι
http://thepiratebay.org/ (έχει και 'the' μπροστά). Εκτός κι αν το
κλείδωσε ο ISP (αυτό ήταν μια αποτυχημένη απόπειρα χιούμορ) :P

Όσο για το linuxtracker πλέον μπαίνω (http://linuxtracker.org/) αλλά
σέρνεται.