udev: πού είναι τα /dev/hda*;

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Sep 15 10:12:23 EEST 2010

* Γιώργος Πάλλας [2010-09-15 08:46]:

> Σαν να έχω την εντύπωση ότι κάπου στο 2.6.26 τα hda δεν υπάρχουν πια, τα
> πάτησε ο  kernel (libata library), και πλέον όλοι οι δίσκοι είναι sdX.

Στην περίπτωση αυτή, ο πυρήνας ξέρει τα hda, γιατί αν σταματήσω το udev
και τρέξω "MAKEDEV hda", τα αρχεία συσκευών που δημιουργούνται λειτουργούν
κανονικά - βασικά τα χρειάζεται το update-grub. Ούτως ή άλλως, ούτε
/dev/sd* βλέπω να φτιάχνει το udev, αν και δε δοκίμασα να συνδέσω κάποιο
δίσκο USB να δω αν θα φτιάξει τίποτα τότε.

Νομίζω θα πρέπει να βάλω το udev να γράφει κάπου όλα τα μηνύματά του,
για να δω τι κάνει...

Ευχαριστώ!