Πως βλέπετε το μέλλον της MySQL? Σκέφτεστε να αλλάξετε βάση?

Emmanouil Batsis (Manos) manos at abiss.gr
Mon Sep 6 22:20:00 EEST 2010

Αυτή είναι η αντίδραση στην οποία ποντάρει η Oracle, το ότι οι χρήστες
θα τρέξουν μακριά από την MySQL λόγο εξαγοράς (της SUN). Η αλήθεια είναι
ότι η Oracle δεν μπορεί να ακουμπήσει ούτε μια τρίχα της MySQL και δεν
θα μπορεί για αρκετό καιρό. Είναι πολλά μάτια στραμμένα πάνω σε αυτήν
την κατάσταση και μερικά ανήκουν σε ελεγκτικούς μηχανισμούς που δεν
θέλουν να εκτεθούν.

Μερικές παρατηρήσεις:

- Όταν η ερώτηση προέρχεται από τελικό πελάτη της MySQL AB, η απάντηση
είναι ότι υπηρεσίες υποστήριξης (καθώς αυτό είναι το προϊόν προς πώληση)
θα μπορεί κάποιος να βρίσκει σε μεγάλο βάθος χρόνου και όχι μόνο από την
ίδια την MySQL. Εναλλακτική πρόταση μπορεί να είναι και κάποιο fork ή
ανταγωνιστικό προϊόν όπως η EnterpriseDB.

- Όταν η ερώτηση δεν προέρχεται από πελάτη της MySQL AB και αφορά το
ίδιο το λογισμικό τότε η άδεια χρήσης εξασφαλίζει τον απλό (και όχι
πελάτη) χρήστη.

- Όταν η ερώτηση προέρχεται από τεχνικό που ενδιαφέρεται για πιστοποίηση
προφανώς αυτός ποντάρει στο μερίδιο αγοράς του λογισμικού και όχι στην
εταιρία που έχει το IP.

Αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορούμε να τρέξουμε κάποιο επίσημο training στην
Ελλάδα, ενώ σαν εμπορικός συνεργάτης μπορούμε να το φιλοξενήσουμε και να
προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε και κάποια έκπτωση. Εναλλακτικά μπορούμε
βέβαια να οργανώσουμε και ανεπίσημα trainings, π.χ. ένα basic
administration και ένα για προχωρημένους (replication etc.).

Μάνος

Manos Batsis, Chief Technologist

          __    _
   ____ _/ /_  (_)_________ ____ ______