Re: Ψηφοφορία για το νέο site του συλλόγου

George K. kargig.lists at gmail.com
Sun Oct 31 11:29:12 EET 2010

2010/10/28 George Miliotis (Corfiot) <corfiot at elementality.org>:
> Με συμπαθάτε για το ύφος αλλά τρελλαίνομαι όταν βλέπω σε projects να
> συμβαίνει αυτό το πράγμα: δεν μπορεί να βρεθεί πλαίσιο να λύσουν τις
> διαφωνίες οι εθελοντές και τελικά κάθονται όλοι και κοιτάζονται. Μετά
> δημιουργούνται έχθρες κι αντίο project. Λίγη κοινή λογική θέλει.

Θα με συγχωρέσεις και εσύ τότε για το δικό μου ύφος...

Όταν οι εθελοντές είναι ελάχιστοι γιατί τα υπόλοιπα μέλη αδιαφορούν
δεν έχεις και πολλές επιλογές. Πρέπει να τους κάνεις και λίγο τα
χατίρια γιατί αλλιώς δεν θα γίνει ποτέ η δουλειά. Αν οι εθελοντές
web-developers δεν ήταν 2-3 αλλά 5-10 τα πράγματα θα ήταν εντελώς
διαφορετικά. Πού είναι όμως οι εθελοντές ?

> Χρειάζεται να συμφωνήσουν μεταξύ τους οι Devs; Αφού ή το ένα θα γίνει, ή το
> άλλο. Όποιου κι αν είναι η απόφαση, ο ένας θα πρέπει να suck it up και να
> βοηθήσει ή να τα πάρει και να φύγει. Αυτό δεν αποφεύγεται. Λύστε το
> πρόβλημα αφαιρώντας τους το βάρος της απόφασης. Τι είναι πιο σημαντικό, να
> γίνει η δουλειά ή να μην υπάρξουν γκρίνιες;

Αν υπάρξει γκρίνια δεν θα γίνει η δουλειά γιατί πολύ απλά θα
τσατιστούν και θα φύγουν οι εθελοντές και δεν θα συμμετέχουν, την
έχουμε δει την ιστορία αρκετές φορές. Το pool των _διαθέσιμων_
ανθρώπων με _όρεξη_ είναι πραγματικα ελάχιστο. Γι αυτό και κάθε τι στο
σύλλογο παίρνει μήνες ή/και χρόνια για να υλοποιηθεί.

> ΔΣ = Διοικητικό Συμβούλιο; ΔΣ χωρίς «διοίκηση» είναι μόνο Σ. Ας διοικήσει.
> Τι θα γινόταν δηλαδή αν επέλεγε το ΔΣ πλατφόρμα; Θα χαλάγατε τα λεφτά σας
> σε λάθος προϊόν; Όποιος βγει και διαφωνήσει μετά ας είχε παρουσιάσει
> εναλλακτική πρόταση ΤΩΡΑ. Στην τελική, υπάρχει και η rand() που αποφασίζει
> αντικειμενικά (ανάλογα το seed βέβαια....).

Προφανώς δεν έχεις και πολύ μεγάλη επαφή με τα του συλλόγου γι αυτό
και τα λες αυτά. Σε 2-3 μήνες θα έρθει η ώρα που θα μπορεί ο καθένας
να προσφερθεί και να διορθώσει ό,τι δεν του αρέσει (όχι πως δεν
γίνεται και τώρα αν κάποιος όντως το θέλει), τότε θα ήθελα πολύ να δω
τις ιδέες σου και την στάση σου.

Αν εσύ έχεις βαρεθεί μία φορά να μην μπορεί να διοικήσει το ΔΣ εγώ έχω
βαρεθεί 10 φορές να λένε τα μέλη "ε ας κάνει και κάτι το ΔΣ" ενώ αυτοί
δεν συμμετέχουν σε καμιά ομάδα και δεν βοηθούν το σύλλογο οπουδήποτε
αλλού παρά στην θεωρία (ή με trolling στις λίστες). Όποιος θέλει να
βοηθήσει βρίσκει τρόπο.

> [...]
> συντηρησιμότητα κλπ). Γραπτή.
> * Το ΔΣ να αποφασίσει
> * Οι 2 devs να suck it up - ο εγωισμός δεν βοήθησε ποτέ καμία εθελοντική
> προσπάθεια. Ο «χαμένος» αν μείνει θα πάρει credit, αν φύγει, όχι. Επομένως,
> οι περισσότεροι «εγωιστές» θα μείνουν για το credit, ενώ αυτοί που όντως
> θέλουν να βοηθήσουν θα μείνουν ούτως ή άλλως. Όποιος φύγει ήταν ήδη liability.
>
> Κι αν το ΔΣ ανησυχεί για αντιδράσεις (ή νιώθει υγρασία στα nether regions
> του) μπορεί να ζητήσει από τα μέλη να αξιολογήσουν τις δύο προτάσεις
> (χρήσιμο poll). Και μετά συζητάτε και για Theme με πολύ μεγαλύτερη

Αν ήθελες τόσο πολύ θα μπορούσες να συμμετέχεις και εσύ στην ομάδα web
εδώ και μήνες. Τα υπόλοιπα είναι απλά προτάσεις στον αέρα για
εντυπωσιασμό..."Κοιτάξτε εγώ είπα κάτι και με αγνόησαν και δεν έγινε
αυτό που είπα. Τώρα θα φάνε τα μούτρα τους". Αν θες να δεις πως όντως
κινείται μια ομάδα ή να την αλλάξεις γιατί κάτι κάνει λάθος, τότε
γίνεσαι μέλος της ομάδας, συμμετέχεις στις εσωτερικές συζητήσεις και
δεν δίνεις συμβουλές από έξω. Έχουμε χορτάσει ιδέες και συμβουλάτορες,
καμιά δουλειά θα αναλάβει κανείς ?

> --Γ
>

> --

Καργιωτάκης Γιώργος