Sync μεταξύ Mercurial και Git repos

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Oct 28 05:49:06 EEST 2010

On 28/10/2010 04:46, Michael Iatrou wrote:

> Υπάρχει λόγος να το κάνει κάποιος αυτό; Έχει γενικά νόημα για VCS <-> DVCS
> (π.χ. bzr-svn) αλλά για DVCS <-> DVCS μου φαίνεται χάσιμο χρόνου.
> (εξαιρούνται περιπτώσεις OCD...)

Υπήρχε σοβαρός λόγος γιατί ήθελα να θυμάμαι πώς δουλεύει μόνο ένα vcs.
Χρησιμοποιώ παρελθοντικό χρόνο γιατί πλέον, με τα πολλά, έμαθα και τη
βασική λειτουργία του git, οπότε έκανα αυτό που ήθελα στο github.

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να δοκιμάσω σήμερα (σ.σ. χθες) τα
fast-import/fast-export που πρότεινε ο Χρηστέας γιατί με μπέρδεψε κάπως
αυτό [1] το README που ενώ λέει:

  Using hg-fast-export is quite simple for a mercurial repository <repo>:

Στη συνέχεια στο παράδειγμα χρησιμοποιεί hg-fast-import (WTF!!):

  mkdir repo-git # or whatever
  cd repo-git
  git init
  hg-fast-import.sh -r <repo>

Κι επειδή δεν είχα διάθεση να ασχοληθώ _και_ με άκυρο ή μπερδεμένο
documentation, το άφησα για αύριο.

[1]
http://repo.or.cz/w/fast-export.git/blob_plain/1ab60e492b406ae5dba5f115c605486aa2564caa:/hg-fast-export.txt