Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Oct 21 19:40:06 EEST 2010

Καλησπέρα,

2010/10/21 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>

> , Lefteris wrote:
>
>  Kala, aporw ti syzhtate akoma? Sobara skefteste na pate se ena meros
>>

> Ki egw ayto skefthka sthn arxh.
>
> Prosekse wstoso oti to "aplytoksyrizaiiko" post einai toy 2007.
>
> Fainetai pws aplws, eixan sta ypopshn apo tote na mas kalesoun sthn epomenh
> proeklogikh periodo ;)
>
> (excuse #408023 : "8a 8elame poly na er8oume, alla dystyxws exete periodo")
>
> --
> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
> [...]

Μιας και δεν ντρέπομαι για την άποψη μου, ούτε την κρατώ κρυφή να σας πω ότι
θεωρώ τον Τσίπρα ανόητο (για να μην χρησιμοποιήσω άλλα επίθετα), θεωρώ ότι
όταν μιλάει στο βήμα της βουλής αναμασάει τις ίδιες αηδίες που αναμασούσε ο
Αλαβάνος.

Φυσικά είναι μια προσωπική εκτίμηση, επίσης θεωρώ ότι αν αύριο γίνει
κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ τότε η χώρα μας θα γυρίσει μέσα σε μια 4ετία στο
1822 και η κατάσταση θα είναι τρις-χειρότερη (ακόμη λιγότεροι μάλακες ελ.
επαγγελματίες να δουλεύουν για να συντηρούν τους υπόλοιπους [1]).

Τώρα: Με βάση τη λογική σας, να ζητήσω τα ρέστα γιατί πήγατε/θέλατε να
πάτε/θα πάτε στο ΣΥΡΙΖΑ ή επειδή είναι ακίνδυνοι λόγο 'περιορισμένης
νοημοσύνης' να το παίξω υπεράνω;

Προσωπικά χαίρομαι όταν ο Σύλλογος μπορεί αν δράσει οπουδήποτε, ακόμη και
στο ΛΑ.Ο.Σ. που το έχετε εξισώσει με την Χρυσή Αυγή. Ο ίδιος άνθρωπος
(Καρατζα-φύρερ) που αναφέρει αυτά που λέτε, ζήτησε από τον Ψινάκη να μπει
στο ψηφοδέλτιο για να κερδίσει 5 ψήφους παραπάνω, ξεπούλησε την 'ιδεολογία'
του στεγνά. Στοίχημα ότι αν φτάσει στο 15% θα γίνει τόσο "κεντρώος" που θα
αναρωτιούνται οι ακρο-δεξιοί γιατί τον ψήφισαν;

Μου φαίνονται τόσο ανόητα όλα αυτά τα επιχειρήματα... Τέσπα αφού έτσι κι
αλλιώς δεν θα πάει κανείς... Αυτό είναι το τελευταίο μου mail σε αυτό το
thread.

Ας ασχοληθούμε τίποτε άλλο!! Θα μας λυντσάρει ο Kargig :-)))

ps. κι επιτέλους αφήστε τον Ρικούδη ήσυχο, ούτε ένα email δεν προλαβαίνει να
γράψει ο άνθρωπος!

[1] http://e-rooster.gr/02/2010/2162
--
Panagiotis Atmatzidis