Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Oct 21 14:23:51 EEST 2010

On 20/10/2010 00:19, jack gurulian wrote:
> Λοιπόν, επειδή απ' ότι φαίνεται προχωρήσαμε στο
> «Είσαι ελεύθερος να λες ότι θες, αρκεί να
> συμφωνείς μαζί μου» με το τελευταίο mail το
> οποίο χωρίς κανένα επιχείρημα κατηγορούσε
> όσους δεν θέλουν να πάρει μέρος η hellug στο
> φεστιβάλ, γιατί βρίσκουν το ΛΑΟΣ ως ένα
> ακροδεξιό κώμα με ρατσιστικές τάσεις (το οποίο
> είναι γεγονός και δεν νομίζω ότι χωράει
> συζήτηση, αν κάποιος δεν το βλέπει αρκεί να δει
> τις θέσεις του για τους μετανάστες). Τα
> παραπάνω είναι ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ για να δείξω ότι η
> φιλοσοφία του ΛΑΟΣ είναι τελείως διαφορετική
> απ' του GNU/linux και είναι ξεκάθαρο ότι το να
> [...]

Αδελφέ, να σου θυμίσω ότι δεν αρκεί να _λες_ απλά ότι "εσύ" είσαι
καλύτερος από τους "άλλους", αλλά πρέπει να _είσαι_ κιόλας! Δυστυχώς με
αυτά που γράφεις παραπάνω αποδεικνύεις ακριβώς το αντίθετο. Ότι δηλαδή
δεν διαφέρεις απολύτως σε τίποτα από αυτούς που κατηγορείς. Φιλικα το γράφω.

Κατά δεύτερο, αν και δε μου πέφτει λόγος, θα ήθελα να προτείνω στα μέλη
του συλλόγου να επανεξετάσουν το ενδεχόμενο της συμμετοχής τους σε
κομματικές συγκεντρώσεις και εκδηλώσεις, ειδικά τώρα που διανύουμε
προεκλογική περίοδο. Είναι απορίας άξιο, εφόσον οι κομματικές αυτές
οργανώσεις κόπτονται τόσο πολύ για το ΕΛ/ΛΑΚ, γιατί ο σύλλογος δεν ήταν
προσκεκλημένος σε αντίστοιχες εκδηλώσεις τους σε άλλες χρονικές
περιόδους παρά μόνο τώρα κατά τους τελευταίους μήνες πριν τις εκλογές.