Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Thu Oct 21 09:30:42 EEST 2010

 on 10/21/2010 07:55 AM Thanasis wrote the following:

> You got me. Κάνεις για την ΚΥΠ. ;-)
> Από περιέργεια, πώς το ανακάλυψες;

Σίγουρα υπάρχουν πολλοί τρόποι να ανακαλύψει κανείς τα στοιχεία, όσων
γράφουν σε μια λίστα (ή στο internet γενικά) με κάποιο ψευδώνυμο ή
nickname/username/id κλπ, όπως μπορεί να λέγεται. Εξάλλου η νέα τάξη
πραγμάτων, καλώς ή κακώς, εκεί οδηγεί και εκεί θα καταλήξει... στο
ultimate ηλεκτρονικό φακέλωμα...
Πάντως πρέπει να σου έκαναν αρκετή εντύπωση κάποιες αναφορές μου για να
κάτσεις ν`ασχοληθείς ... :-P