Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Jack Gurulian jack.gurulian at gmail.com
Wed Oct 20 21:53:00 EEST 2010

Για άλλη μια φορά με καλύπτεις πλήρως. Γενικά δεν σημαίνει ότι αν κάτι δεν
υπάρχει στο καταστατικό δεν είναι και κακό.
Επίσης ας δούμε το θέμα από μια άλλη σκοπιά. Εδώ πρέπει να τονίσω ότι πρέπει
κάποιος να καταλαβαίνει από μόνος γιατί
δεν πρέπει να πάμε αλλά αν δεν έχει πειστεί απ' τα προηγούμενα mail ίσως δεν
είναι κακό να το σκεφτεί και με την παρακάτω
άκρως εγωιστική ματιά πάνω στο θέμα. Σκεφτείτε λοιπόν ότι δεν μας νοιάζει τι
κοινό έχουμε γιατί είμαστε απλά ρομποτάκια που
θέλουμε να διαδώσουμε το linux, μακάρι αυτοί που θα πείσουμε να είναι
δολοφόνοι, ληστές, παιδεραστές ή φασίστες (καλή ώρα)
μιας και το καταστατικό δεν λέει ότι απαγορεύεται. Σκεφτείτε μετά ο
υπόλοιπος κόσμος, που δεν ανήκει σ' αυτές τις ομάδες
ανθρώπων, πως θα αντιμετωπίσει μια οργάνωση/κίνηση που λειτουργεί με αυτόν
τον τρόπο. Ο λόγος που αν πάμε στο φεστιβάλ
θα αναγκαστώ να αποσυρθώ είναι κυρίως γιατί δεν θέλω να ανήκω σε μια ομάδα
που κάνει άβουλες κινήσεις και προκειμένου να
πετύχει τους στόχους της θα συνεργαστεί ακόμα και με τους χειρότερους. Και
όχι δεν είναι πολιτική τοποθέτηση αυτό, αν έχουμε
φτάσει στο σημείο να "κατηγορούμε" ως κομματόσκυλο όποιον απλά υπερασπίζεται
τα ανθρώπινα δικαιώματα, τότε απλά ντροπή μας.

Ευχαριστώ