Τεχνικές παρουσιάσεις

Kargiotakis George secretary at hellug.gr
Tue Oct 19 23:38:47 EEST 2010

Καλησπέρα,

να θυμίσω πως είναι ανοιχτό το κάλεσμα σε ανθρώπους που θα ήθελαν να
κάνουν τεχνικές παρουσιάσεις. Λόγω του Athens Digital Week 2010 και
του δικού μου πιεσμένου προγράμματος οι τεχνικές παρουσιάσεις του
Οκτωβρίου δεν οργανώθηκαν όπως είχαν προγραμματιστεί στις 15/10. Θα
κάνουμε μια προσπάθεια για να πραγματοποιηθούν στις 29/10 αλλά
προαπαιτείται και η συμμετοχή σας. Υπάρχει ήδη κάποιος διαθέσιμος για
ομιλία σχετικά με θέματα Networking/Routing σε Linux οπότε θα ήταν
καλό να είχαμε και μια δεύτερη σχετική με networking ομιλία.

Μετά την εκδήλωση θα ακολουθήσει όπως κάθε φορά φαγητό σε ταβέρνα :)

Αν κάποιος/οι θα ήθελε να βοηθήσει στην διοργάνωση/προγραμματισμό των
τεχνικών ομιλιών είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτος.

Επίσης θα θέλαμε πολύ οι τεχνικές παρουσιάσεις του Νοεμβρίου (19 ή
20/11) να γινόταν στην Θεσσαλονίκη. Τα μέλη μας που είναι από
Θεσσαλονίκη ή γενικώς από Βόρεια Ελλάδα και επιθυμούν να κάνουν κάποια
ομιλία/παρουσίαση ας έρθουν σε επαφή με εμένα ή το board (μέχρι να
βρεθεί μια ομάδα ανθρώπων υπεύθυνη για την διεξαγωγή των
παρουσιάσεων/ομιλιών)

Δείτε και την σχετική εγγραφή στο wiki:
http://wiki.hellug.gr/index.php/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_2010

Με τιμή,