.net σε ΟΠΑΔ

Kargiotakis George secretary at hellug.gr
Mon Oct 18 00:28:16 EEST 2010

Καλησπέρα,

χθες δεχθήκαμε το παρακάτω email. Υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται
και θα ήθελαν να συντονίσουν μια σχετική δράση ? Αν ναι, ας έρθουν σε
επαφή με το board ή ας ξεκινήσει στις λίστες μια σχετική κουβέντα για
την δημιουργία ενός κειμένου που μπορεί να αποσταλεί στις κατάλληλες
υπηρεσίες. Για τη συγγραφή του κειμένου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και
το wiki.hellug.gr