Multicast / unicast μαζί;

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Sat Oct 16 12:00:04 EEST 2010

στις 14/10/2010 12:42 μμ, O/H V13 έγραψε:

> H syntomi apantisi einai "NAI".
>
> H ligoteri syntomi apantisi einai: Ti akribos theleis na kaneis kai metaksy
> poion?

Λοιπόν, έχω το ακόλουθο:

        |      |     |
   --> IN      A1    A2
               |     |
               ---------------------------------------
                        |   |   |
                        B1  B2  C1

Η είσοδος των data γίνεται στο IN, το οποίο συγκεντρώνει data από διάφορες
πηγές και τα περνάει στο LAN. Τα IP εδώ είναι 200.0.3.x

Τα A1, A2 λειτουργούν ως master/slave. O master επεξεργάζεται τα δεδομένα από
το IN και τα αποτελέσματα τα δίνει στο C1 (για απεικόνιση). Επίσης τα ίδια
δεδομένα τα παίρνει το ζεύγος (master/slave) Β1-Β2, και τα αποτελέσματα της
επεξεργασίας που γίνεται εκεί δίνονται πάλι στο C1 (για απεικόνιση) Τα IP εδώ
είναι 200.0.0.x

Αυτό το οποίο με απασχολεί είναι το ακόλουθο

        |      |     |               |
   --> IN      A1    A2              MA1
               |     |               |
               ---------------------------------------
                        |   |   |    |    |     |
                        B1  B2  C1   MB1  MB2   MC1

Αυτό που έχει γίνει εδώ είναι ότι έχουν μπει τα μηχανήματα Μ* (στα οποία θα
λειτουργεί αναβάθμιση του S/W που τρέχει στα αντίστοιχα Unicast).
Δημιουργείται έτσι ένα testbed, το οποίο παίρνει data από το IN και τα
απεικονίζει στο MC1 (χωρίς να ενοχλεί τη λειτουργία των unicast)

Όπως θα έχεις καταλάβει, το παραπάνω είναι τμήμα ενός μεγαλύτερου συστήματος
(με διπλά LAN, περισσότερα nodes κλπ.) και η όλη ιστορία αποτελεί διαδικασία
αναβάθμισης

Καμία ιδέα;

- --
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

- --
gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html