ADW prwth mera

Sophoklis Goumas olspookishmagus at gmail.com
Thu Oct 7 23:55:53 EEST 2010

2010/10/7 Kargiotakis George <secretary at hellug.gr>:
> Σας προωθώ ενημέρωση σχετικά με το ADW2010
>
> ----- Προώθηση μηνύματος από rkwesk at hellug.gr -----
> Ημερομηνία:Thu, 07 Oct 2010 12:16:19 +0300
>    Από:rkwesk at hellug.gr
>  Θέμα:ADW prwth mera
>    Προς:board at hellug.gr
>
> Γειά σας
>
> Χτες είμασταν με τον Πάνο Χρηστέα στο δωμάτιο μέσα το κτίριο Δ12. Φέρουμε
> αυτές παλιές αφίσες που είχαμε. Σήμερα θα δούμε ποιες να βάλουμε και πως.
> Τελικά βρίκα μόνο ένα η/υ επιπλέον που φέρουμε, αλλά θέλει μία οθόνη.
> Φέρουμε φυλλάδια, μπλοκ ταμείας και φόρμες για νέα μέλη. Δεν έχω dvd's.

> [...]

Καλησπέρα.

Εάν μέχρι την Παρασκευή το απόγευμα (που θα μπορέσω να περάσω) δεν
έχει βρεθεί κάτι:

- έχω διαθέσιμη μία οθόνη που όμως έχει μόνο DVI Connector
- έχω να διαθέσω και μία κορίνα με άγραφα CDs για κάψιμο (όμως δεν θα
μπορέσω να τα ετοιμάσω εγώ)

και θα μπορούσα να τα φέρω.

Θα το εκτιμούσα λοιπόν αν μέχρι τότε έχουν καλυφθεί αυτές οι ανάγκες
να έχετε ενημερώσει το παρόν thread ούτως ώστε να μην τα φέρω αδίκως.

Σοφοκλής