Απορία WSGI

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Oct 6 20:31:03 EEST 2010

On 06/10/2010 12:53, Antonis Christofides wrote:

> Ή μπορεί απλά να ήμουν πολύ απασχολημένος για λίγες μέρες και να μη
> μπήκα καν να διαβάσω τη λίστα :-)
>
> Η αλήθεια είναι ότι βρήκα ενδιαφέροντα αυτά που λες, πλην όμως το να
> το συζητήσουμε περαιτέρω σ' αυτήν εδώ τη λίστα θα ήταν offtopic.

ΟΚ, αλλά εδώ ρώτησες αρχικά... :)

> [...]
> μπορεί να έχουν δοκιμάσει/κάνει αυτά που λες αλλά μπορεί να έχουν
> άλλους λόγους να μην το κάνουν έτσι. Συμφωνώ γενικά ότι μπορεί να
> είναι πιο βολικό να χρησιμοποιείς τον Django url resolver, αλλά όχι με
> τη δικιά σου διατύπωση, ότι δηλαδή είναι λάθος να τρέχεις δυο
> εφαρμογές Django στον ίδιο server. Πολλές φορές μπορεί να είναι
> δύσκολο όταν για το Χ/Υ/Ζ/Ω λόγο θέλεις οι εφαρμογές Django να τρέχουν
> σε εντελώς διαφορετικό περιβάλλον (και ενδεχομένως να συντηρούνται από
> άλλους ανθρώπους, χωρίς δικαιώματα ο μεν στην εφαρμογή και τη ΒΔ του

Όχι, δεν έγραψα ότι είναι λάθος, αλλά ότι είναι ο πιο λάθος τρόπος.
Ακόμα και για το θέμα της πρόσβασης, αυτή μπορεί να ρυθμιστεί μέσα από
το περιβάλλον διαχείρισης του django δίνοντας τα απαραίτητα δικαιώματα
σε κάθε χρήστη.

Αλλά μπορώ να δεχτώ ότι πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση, όπου
είναι αναγκαστική η χρήση δύο Django projects στο ίδιο vhost. Οπότε η
χρήση των mod_rewrite rules είναι μονόδρομος.

Με χαρά κι ενδιαφέρον θα διαβάσω κάποια σχετική συζήτηση στη λίστα
Django-Gr, αλλά προσωπικά δεν έχω να συνεισφέρω κάτι παραπάνω από ό,τι
έχω ήδη γράψει προηγουμένως. Επίσης, δεν θα επέμενα σε κάτι, αν δεν
ήμουν 100% βέβαιος.

:)