WebDAV server

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Mon Nov 22 01:50:21 EET 2010

On Sat, 20 Nov 2010, Stelios M. wrote:
> Γατί δεν ακολουθείς κάποια τεχνική FTP ή ακόμα καλύτερα SFTP?
> Και τα δύο προσφέρουν ιδανικό integration με το desktop. Ο χρήστης θα
> κάνει remote mount το home του και θα δουλέυει κανονικά. Ειναι
> μηχανισμός που τον χρησιμοποιώ πολύ συχνά.

Θα συμφωνήσω και εγώ. Αντώνη αν έχεις χρήστες που έχουν shell στο μηχάνημα
δες για sftp (το ftp κομμάτι του ssh). Αν οι χρήστες δεν έχουν shell στο
μηχάνημα, κοίταξε τη λύση FTP-SSL (π.χ. vsftpd).

Γενικότερα το webdav είναι πιο κατάλληλο για περιπτώσεις που
θέλεις οι χρήστες να έχουν access σε κάποιο *shared* directory
μέσω web.

--
Δημήτρης