θερμοκρασία CPU

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Sun Nov 21 20:55:58 EET 2010

On 11/19/2010 12:44 PM, Christos Ricudis wrote:

> Την επομενη φορα να μη βαλεις Kolynos.
>
> + ο,τι σου ειπε ο thomas
>
> + λαδι στα φουρφουρια. Ναι, θελουν λαδωμα. Οχι, κανεις δεν τα λαδωνει.

Πάντως, εγώ έχω διαπιστώσει ότι καλύτερη δουλειά κάνει το φύσημα
και όχι το ρούφηγμα (στα φουρφούρια τουλάχιστον).

Αντί για ηλ. σκούπα χρησιμοποιώ ένα blower (το είχα πάρει πριν
καμιά 5ετία από το praktiker έναντι 20 ευρώ). Βάζω ένα κατσαβίδι
μεταξύ των φτερών του κάθε φουρφουριού, για να μην γυρνάει τρελά,
και το φυσάω μέχρις θανάτου. Προσφέρει το τέλειο καθάρισμα ακόμα
και στα πιο δυσπρόσιτα σημεία, και μετά από ένα ενδελεχές blowjob
το κοντιούτιρ είναι σαν καινούριο..

Άσε δε που με το blowing γλυτώνεις και το k-y και το τσούξιμο στο
κάθισμα..

tsapi..