WebDAV server

Fanis Dokianakis fanis at infloop.gr
Sat Nov 20 11:09:18 EET 2010

On Friday 19 November 2010 12:35:01 Antonis Christofides wrote:
> Είναι εύκολο να προσφέρω στους χρήστες μου πρόσβαση στα αρχεία τους (στη
> home directory τους ας πούμε) μέσω WebDAV; Θα πρέπει η επικοινωνία να
> είναι encrypted (π.χ. https), να κάνει κάθε χρήστης authentication με το
> δικό του username/password, και ο server να τρέχει με τα δικαιώματα του
> χρήστη που έκανε authenticate (περίπου όπως γίνεται με το ssh δηλαδή).
> Αν καταλαβαίνω καλά αυτά που διαβάζω στο ιντερνέ, αυτό δεν γίνεται με
> apache. Υπάρχει κάποιος άλλος server που να τα κάνει; Να είναι
> ενδεχομένως εξειδικευμένος σ' αυτά;

Κάπως γίνεται με apache.
πχ. αφού ενεργοποιήσεις το webdab module
<Directory /home/*>
DAV on
AuthType Basic
AuthBasicProvider pam
Require valid-user

Αλλά αυτό δε περιορίζει τους χρήστες στα directory τους και τα δικαιώματα
είναι του apache.

Υπάρχει ο τρόπος να είναι ένα Directory definition για κάθε χρήστη αλλά και σε
αυτό παραμένει το πρόβλημα των δικαιωμάτων στα αρχεία που γράφονται.

Υπάρχουν και διάφοροι τρόποι με php libraries να το κάνεις, όπως το sabredav.

Πάντως γενικά δε θα πρέπει να δίνεις webdav πρόσβαση στα home dir τους γιατί
θα πρέπει να τρέχεις τον apache2 σαν root ή να κάνεις suexec την php για να
αλλάζεις δικαιώματα.
Θα πρέπει ο χώρος να είναι ξεχωριστός και προσβάσιμος μόνο από webdav.

Φάνης