θερμοκρασία CPU

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Thu Nov 18 18:49:05 EET 2010

Λίγο off-topic thread...

Έχω αγοράσει εδώ και 3 χρόνια έναν  Core Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz. Κατα
καιρούς ανοίγω το case και χώνω την ηλεκτρική να ρουφήξει σκόνες απο τα
ανεμιστήρια. Γενικώς μπουκώνουν λόγω του ότι μένω σε μονοκατοικία
ισόγεια και με τα παράθυρα ανοιχτά έχω αρκετή σκόνη.

Στην αρχή θυμάμαι είχε 40-50oC η CPU. Τελευταίο 6 μηνο έχει 60oC και σε
full CPU usage (πχ video editing[1]) φτάνει 80-90oC. Το καλοκαίρι δε,
έχει τύχει να σταματήσω dvd encoding (που by default χρησιμοποιούν όλες
τις cpu) γιατί άρχιζε να βαράει το BIOS!

Το μόνο που σκέφτομαι να κάνω είναι να βγάλω την ψήκτρα (μια απλή ψήκτρα
των 40ευρώ πριν 3 χρόνια), να την φυσήξω και να βάλω νέα πάστα.

Πως αντιμετωπίζετε τέτοια θέματα; Είναι λογικό να πρέπει να αλλάξω την
πάστα;

Χάρης

[1] <flame>Και δικαιολογημένα θα μου πείτε, μα καλά βρήκες video editing
software στο linux που δεν κρασάρει; :P </flame>