Υλικά προς HELLUG

george fragos fragos.george at gmail.com
Fri Nov 12 20:03:35 EET 2010

Αντί να τα δώσω για ανακύκλωση, καλύτερα να τα χαρίσω στον HELLUG:

Μια Mainboard GIGABYTE 8S661FXM-RZ μαζί με CPU Intel Pentium IV, 3.00GZ/1M/800
Μια Mainboard FOXCONN P4M800M01 -6L RS2
Μια CPU AMD Semrpon (SDA3000AI0BX, LBBWE0538TPAW, Z7500I50123, AMD 2001)
Ένα εξωτερικό modem, U.S.Robotics 56K Faxmodem
Ενα Εσωτερκό U.S.Robotics 56k SOFT CTR-21 Fax Modem PCI (USR803098-OEM)
Μια κάρτα γραφικών MVGA-NVG11AM(400) 64MB W/TV
Μια εσωτερική (PCI) κάρτα επέκτασης SCSI, Adaptec AIC-7856T
Μια εσωτερική (PCI) κάρτα Ethernet, Conseptronics C100i, RTL 8139D
Ένα ATAPI CD-ROM Drive
Ένα ασύρματο Thomson SpeedTouch 585i v6 Gateway (τεσσάρων θυρών Ethernet)
Ένα ασύρματο Linksys WAG-160N Annex B Gateway (τεσσάρων θυρών Ethernet)
Ένα Thomson SpeedTouch 530i (μιας θυρας Ethernet και μιας USB)
Ένα Wireless Linksys Router WRV-200 Range Booster

Πείτε μου τι από τα παραπάνω (αν όχι όλα) χρειάζεται ο Σύλλογος, την
διεύθυνση και τον τρόπο αποστολής τους.

Επίσης, πολλά και διάφορα καλώδια ισχύος, USB, και Δικτύου (θα πρέπει
να μου πείτε τί είδους καλώδια χρειάζεστε για να σας στείλω, ώστε να
μην κάθομαι να τα μετράω ένα ένα).

Γιώργος.