Re: squid σε windows

effie mouzeli manji at hellug.gr
Fri Nov 12 17:29:31 EET 2010

On Nov 12, 2010, at 12:42 pm, Spiros Bolis wrote:

> [..]
> [..]

I'll bring the pop-porn.

> panw-katw to exei prolabei o (hmi)theos
>
> http://www.ex-parrot.com/pete/upside-down-ternet.html
>
> aplws prepei na to tropopoihseis ligo

Είχα δοκιμάσει  ένα βράδυ στη δουλειά το upside-down-ternet να αναποδογυρίζει τα gif. Ξέχασα να το βγάλω, και την άλλη μέρα με πήραν το πρωί τηλέφωνο ότι  "κάτι δεν πάει καλά με το ιντερνετς".  Δεν ξέρω για τους άλλους, εγώ πάντως γέλασα.

-effie

ΥΓ. Μπράβο ρε Σπύρο, και είχα χάσει το λίνκ!