squid σε windows

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Thu Nov 11 15:10:05 EET 2010

On 11/11/10 10:00, Thanasis wrote:

> BTW ποια θεωρείται μεγάλη cache; πχ 3GB;
> κάπως έτσι δηλαδή
> cache_dir aufs /var/cache/squid 3072 16 256
> παρόλο που είναι async (aufs) μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με το I/O;

Συνήθως το θέμα δεν είναι το storage footprint αλλά το πλήθος των cached
objects και ο ρυθμός των requests. Παράδειγμα - ένα forum με 5 έως 10
χιλιάδες concurrent χρήστες και ένα μάτσο mostly-static avatar images. Ο
πρόξης μπροστά από τη φάρμα των πηπαπάχηδων πιθανότατα θα φιλοξενεί
καμιά 20αριά χιλιάδες ίματζ στην κας του, και θα εξυπηρετεί μερικές
χιλιάδες requests το δευτερόλεπτο.

Φυσικά, σε αυτά τα μεγέθη - και εάν δεν έχεις τραγικές ανάγκες
πωποδακτυλισμού στο τι και πως κάνει ο πρόξης - πιθανότατα είναι καλή
ιδέα να πας για αφιερωμένη συσκευή.

Α.