squid σε windows

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Thu Nov 11 00:53:24 EET 2010

on 11/10/2010 11:58 PM Thomas Venieris wrote the following:
> Στις 10-11-2010, ημέρα Τετ, και ώρα 21:02 +0200, ο/η Thanasis έγραψε:
>>

> Το 2002 είχα προσπαθήσει να βάλω squid-nt σε Windows 2000. Ήταν
> λίγο .... περίεργο αλλά μάλλον.... δούλευε.
Δοκίμασα πρόχειρα το 2.7.STABLE8 Standard από εδώ
http://www.acmeconsulting.it/SquidNT/download.html πάνω σε ένα windows 7
(64bit), με τις απλές οδηγίες από το QUICKSTART και από το site
(http://www.acmeconsulting.it/SquidNT/) και φαίνεται να παίζει.

> Δεν θυμάμαι. Αυτό που
> θυμάμαι είναι πως την ίδια περίοδο μου ήρθε η επιφώτιση: "Θέλω squid σε
> Windows.... Μήπως τελικά τρέχω λάθος λειτουργικό σύστημα?"

Σωστά, αλλά βλέπεις υπάρχουν και κάποιοι (μάλλον πολλοί ακόμα) που
τρέχουν windows servers, και ας μην τους χαλάσουμε το χατήρι σε 1η φάση.
;-)