Software Freedom in Balkans conference, 11/12 Sept 2010

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri May 14 15:50:13 EEST 2010

Έφτασε στην οθόνη μου η πληροφορία γι' αυτό το συνέδριο:

http://flossal.org/freesb-2010-conference/

Ενδιαφέρονται και για κοινό και για ομιλητές.

Δεν ξέρω τίποτε άλλο γι' αυτή την εκδήλωση, ούτε είμαι με κανένα τρόπο
αρμόδιος ή συμβεβλημένος με τους διοργανωτές, ούτε ξέρω γιατί διάλεξαν
να στείλουν σε μένα και όχι σε άλλους στην Ελλάδα (έστειλαν και σε
ένα-δυο ακόμα άτομα, αλλά πάντως φαίνεται να μην έχει γίνει ευρέως
γνωστό). Οπότε το στέλνω κι εγώ στις δυο λίστες που βλέπετε στο "To:",
και χειριστείτε/προωθήστε το περαιτέρω κατά το δοκούν.