daemonizing scripts

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue May 11 18:07:37 EEST 2010

2010/5/11 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:

> Στήσε το utility daemon(1).  Στο FreeBSD είναι μέρος από το base
> system.
> [...]

ευχαριστώ Γιώργο, πολύ ωραίο utility (αν είχε και διαφορετικό όνομα θα
ήταν τέλειο[1] :P )

[1] το utility λέγετε "daemon" και αυτό το οποίο τρέχει είναι ένας
daemon -- όταν διαβάζεις το manual page μπλέκεσε πολύ μέχρι να το
πάρεις απόφαση ότι αυτό που τρέχει είναι το client

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS