Den mporw na sbisw arxeio

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Mar 24 20:23:44 EET 2010

> Ο εισβολέας είχε πάρει root στο μηχάνημα και είτε έχει βάλει
> attributes (lsattr/chattr), είτε κάποιο rootkit. Ανεξαρτήτως του αν
> θα καταφέρεις να σβήσεις τα αρχεία ή όχι, θα σε συμβούλευα να
> ξαναστήσεις το μηχάνημα, μιας και είναι αδύνατο να εμπιστευτείς πλέον
> την τρέχουσα εγκατάσταση.

Το γνωρίζω αυτό, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση θέλω να κάνω το
μηχάνημα να δουλέψει κουτσά-στραβά, και έχω λάβει κάποια μέτρα χάρη στα
οποία πιστεύω ότι η πιθανότητα να ξαναμπει ο εισβολέας μειώνεται
σημαντικά. Πρόκειται για προσωρινή λύση. (Το αν θα βρεθεί μόνιμη δεν με
πολυενδιαφέρει σ' αυτή τη φάση, καθότι δεν είναι δικό μου το μηχάνημα.)