Re: αργή εκκίνηση java στον browser [solved]

Aggelos Karalias d_angel at freemail.gr
Tue Mar 23 17:02:23 EET 2010

Γενικά όταν το jvm βρει ipv6 προσπαθεί να χρησιμοποιήσει πρώτα αυτό. Αλλά σε
πολλές περιπτώσεις είναι misconfigured και δημιουργούνται προβλήματα.

Η λογική λύση είναι να φτιάξεις το ipv6.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση μπορείς να περάσεις στα java_opts το:
java.net.preferIPv4Stack=true

και να πεις στο jvm να χρησιμοποιεί μόνο το ipv4.