Μετακίνηση /home: cp, mv, tar ή rsync; ποιο και γιατί;

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Mar 16 19:52:15 EET 2010

* Σπύρος Γεωργαράς [2010-03-16 19:28]:
> Το θέμα τα λέει όλα. Πάντα χρησιμοποιούσα το tar, αλλά χωρίς να ξέρω ακριβώς
> γιατί...

Προτείνω rsync, επειδή αν για κάποιο λόγο χρειαστεί να σταματήσεις τη
μεταφορά μπορείς να τη συνεχίσεις από εκεί που σταμάτησε. Επίσης μπορείς
να τη βάλεις να γίνεται συνεχίζοντας να χρησιμοποιείς το αρχικό home και
όταν τελειώσει αποσυνδέεις όλους τους χρήστες, κάνεις ξανά rsync για να
πάρεις και τις τελευταίες αλλαγές, και τους γυρίζεις στο νέο home.
Βέβαια το rsync χρησιμοποιεί πιο πολλή cpu από τις άλλες λύσεις, αλλά
δεν νομίζω αυτό να είναι σημαντικό πρόβλημα.

Αλέξανδρος