svn server με dynamic ip

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 16 00:00:43 EET 2010

On Mon, 15 Mar 2010 23:46:48 +0200, Σπύρος Γεωργαράς <sng at hellug.gr> wrote:
> Καλησπέρα σε όλους
>
> Μόλις έστησα έναν svn server στο desktop-pc μου. Τα πάντα δούλεψαν καλά, τόσο
> στο δικό local copy, όσο και στον απομακρυσμένο υπολογιστή. Οι εντολές για το
> checkout ήταν
>
> svn co svn://10.0.0.1/svnroot/folder    - στο pc μου
> svn co svn://xx.xx.xx.xx/svnroot/folder - στο remote pc
>                                           με xx.xx.xx.xx το τρέχον ip μου
>
> Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι, πως θα μπορέσει να δουλέψει ο απομακρυσμένος
> υπολογιστής, όταν εγώ αλλάξω ip (μετά από power-off/power-on του router).

Οχι εύκολα.  Πρέπει κάπως να βρεις το νέο IP address και να τρέξεις 'svn
switch' στο working copy directory.

Εναλλακτικά μπορείς να πετάξεις το svn και να βάλεις κάτι που δεν έχει
τέτοιους περιορισμούς σχετικά με το τι είναι, που είναι, γιατί είναι
εκεί, από πότε είναι εκεί το "official" repository.