twm: cannot open fontset

Thanos Zygouris thanos.zygouris at gmail.com
Mon Mar 15 18:50:00 EET 2010

Καλησπέρα...

Αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι με τον twm (ναι...ναι..τον γνωστό
πανάρχαιο...)
Όποτε πάω να τον ξεκινήσω, αποτυγχάνει...το μήνυμα λάθους είναι:
/usr/bin/twm:  unable to open fontset <όνομα της γραμματοσειράς που έχω
επιλέξει στο .twmrc>
Δοκίμασα με fixed,terminal,terminus στο στυλ που μου έδειχνε το xfontsel...

Τρέχω Archlinux 64bit, σχετικά minimal.
Σε ίδια distro που δοκίμασα σε pc φίλου, ο twm ξεκινά κανονικά χωρίς να
παραπονιέται για τα fontsets.

Ο μόνος τρόπος να ξεκινήσει, είναι να αλλάξω τη LANG variable από en_us.utf8
σε C.
Θα ήθελα όμως να μην την αλλάζω. (Δεδομένου πως το έχω δει να δουλεύει σε
LANG=en_us.utf8
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με αυτό; (Σχεδόν το ίδιο μήνυμα έχω στείλει
και στην λίστα του Archlinux, αλλά 3 μέρες τώρα δεν έχω πάρει απάντηση)
Το xorg.conf μου είναι συννημένο...μπας και χρειαστεί...