Eclipse και project templates

Emmanouil Batsis (Manos) manos at abiss.gr
Sun Mar 14 17:56:24 EET 2010

George Notaras wrote:
> Παρόλο το ψάξιμο όμως δεν μπορώ να βρω τρόπο να φτιάξω κάποιο 'project
> template', ώστε να μπορώ να δημιουργώ ένα αρχικό directory structure και
> κάποια αρχικά αρχεία (README κτλ) από τον 'New Project' wizard. Δηλαδή
> θα ήθελα να φτιάξω ένα 'project template' βασισμένο σε ένα υπάρχον
> template, πχ pydev, το οποίο θα δημιουργεί και τα επιπλέον αρχεία και
> καταλόγους που θα του ορίσω.
>
> Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόκειται για κάτι σημαντικό, καθώς μπορώ
> κάλλιστα να δημιουργώ το αρχικό αυτό structure τρέχοντας κάποιο script
> [...]

Στις ομάδες που έχω δουλέψει ο καθένας γενικά χρησιμοποιεί IDE και
λειτουργικό της αρεσκείας του, ενώ πράγματα όπως project templates και
builds τα κάνουμε συνήθως με τα archetypes [1] του apache maven. Το να
φτιάξει κανείς ένα archetype είναι απλό, ειδικά αν το έχει ξανακάνει,
ενώ υπάρχουν αρκετά ήδη διαθέσιμα στα οποία μπορεί κανείς και να 'χτίσει'.

Μετά την χρήση του archetype για την δημιουργία ενός project απλά τρέχει
κανείς "maven eclipse:eclipse" [2] σε μιά κονσόλα στο project root και
είναι έτοιμο για import από eclipse.

Βέβαια είμαστε javaδες και χρησιμοποιούμε τα παραπάνω έτσι και αλλιώς,
αλλά νομίζω ότι είναι εργαλεία που μπορεί να προσεγγίσει εύκολα κανείς.

[1]
http://maven.apache.org/guides/introduction/introduction-to-archetypes.html
[2] http://maven.apache.org/plugins/maven-eclipse-plugin/

hth,