Έλλειψη μνήμης :-)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Mar 10 01:52:42 EET 2010

Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει να δω πού ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα...
μπορεί και να διορθωθεί μόνο του στο μέλλον (δηλαδή στην επόμενη έκδοση
του gcc). Ευχαριστώ πάντως για όλες τις συμβουλές!

* George Miliotis (Corfiot) [2010-02-27 18:20]:
> Προσοχή αν τρέχεις hardened (server) gentoo να μην μπλέξεις. Πριν 2
> μήνες που δοκίμασα δεν είχαν λύσει τα θέματα με το gcc 4 και το hardened
> toolchain.

Όχι, δεν τρέχω hardened Gentoo - έτσι κι αλλιώς είναι μηχάνημα desktop,
και δεν μπορώ να πω ότι είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός με την ασφάλεια.

* V13 [2010-03-06 17:21]:
> To proto pragma poy prepei na kaneis prin apo la einai ta na elegkseis th
> mnimi soy. To 99% ayton ton problimaton ofeiletai se problimata mnimis.

Δε σκέφτηκα να το ελέγξω, γιατί το ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από
αναβάθμιση του gcc και γυρίζοντας σε παλιότερη έκδοση εξαφανιζόταν και
πάλι, δεν παρέπεμπε σε τέτοιο θέμα. Έτρεξα πάντως μερικές ωρίτσες το
memtest86+ και ευτυχώς δε βρήκε τίποτα.

Αλέξανδρος