Otan o server kanei thrashing

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Mar 9 14:56:19 EET 2010

, Harris Kosmidhs wrote:

> λέει
> apo th stigmh pou arxiseis na exeis thrashing, ksexna to. To kolpo einai
> na to kaneis monitor PRIN arxisei to thrashing, wste na deis ti to
> prokalei. mia kalh lysh einai na apenergopoihseis teleiws to swap. (egw
> genika de bazw pote swap se server machines). Ean to systhma arxisei na
> mhn exei mnhmh, o OOM killer 8a arxisei na skotwnei opoio process 8ewrei
> ypey8yno gia thnkatastrofh. polles fores einai to la8os process alla
> toulaxiston einai mia kalh arx, kai mporeis na deis apo ta kernel logs
> ti exei skotwsei to OOM.

> [...]

Epeidh de 8a se boh8hsoun pou8ena.

Prosekse oti de milame gia thn periptwsh enos desktop mhxanhmatos sto
opoio p.x mporei na einai 8emito na kaneis swap-out to resident set tou
firefox oso xrhsimopoieis to thunderbird. Milame gia ena server
mhxanhma, sto opoio synh8ws otan o apache p.x. arxizei na kanei swapout,
to mono pou katafernei einai na mazepsei sthn oura akoma perissotera
requests pros eksyphrethsh pou piezoun akoma perissotero mia hdh asxhmh
katastash. Genika se tetoies periptwseis prepei apla na tou dineis osh
ram xreiazetai, kai na mh xrhsimopoieis ka8olou swap.