Otan o server kanei thrashing

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Mar 8 13:49:29 EET 2010

Καλησπέρα,

ένας σέρβερ μου κατάλαβα από τα συμπτώματα ότι έκανε thrashing.
Συνδεόταν το ssh αλλά δεν κατάφερνε να μου δώσει shell. Εικόνα στην
κονσόλα δεν είχα, η οθόνη ήταν off (αυτό μάλλον είναι άσχετο πρόβλημα,
και το έχω σε δύο μηχανήματα, το ένα linux το άλλο windows, με το ίδιο
hardware. Αν την ώρα που μπουτάρει ένα μηχάνημα το KVM δεν είναι
γυρισμένο σ' αυτό το μηχάνημα, τότε δεν βγάζει output στην
οθόνη.) Το φωτάκι του σκληρού συνέχεια αναμένο. Αποκρίθηκε στο
Alt+Ctrl+Del στο πληκτρολόγιο κι έκανε restart.

1) Υπάρχει τρόπος να πάρω shell σε μια τέτοια περίπτωση;

2) Εγκατέστησα το collectd, με το default Debian (Ubuntu 9.10)
   configuration, που απ' ό,τι κατάλαβα έπρεπε να βγάνει κάποιο output
   σε αρχεία rrd που βρίσκονται στο /var/lib/collectd. Όμως, όλα αυτά
   τα αρχεία έχουν timestamp την ώρα εγκατάστασης του collectd, και
   παρόλο που το collectd τρέχει δεν γράφονται πληροφορίες στα αρχεία.
   Τι έχω καταλάβει λάθος;

Να και το collectd.conf, μετά την αφαίρεση των σχολίων:

FQDNLookup true

LoadPlugin syslog

<Plugin syslog>
        LogLevel info
</Plugin>

LoadPlugin battery
LoadPlugin cpu
LoadPlugin df
LoadPlugin disk
LoadPlugin entropy
LoadPlugin interface
LoadPlugin irq
LoadPlugin load
LoadPlugin memory
LoadPlugin processes
LoadPlugin rrdtool
LoadPlugin swap
LoadPlugin users

<Plugin rrdtool>
        DataDir "/var/lib/collectd/rrd"
</Plugin>

Include "/etc/collectd/filters.conf"
Include "/etc/collectd/thresholds.conf"

(και τα δύο τελευταία αρχεία δεν περιέχουν τίποτε εκτός από σχόλια.)