Re: παράξενο πρόβλημα με 2 switches και 3 PCs

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Mar 3 23:04:34 EET 2010

[Warning: almost offtopic post]

2010/3/3 Alexis Grigoriou <alexis at paiko.net>:

> antimetopisa kapote ena problhme me thn en logo ahdia. alla htan o
> syndyasmos tou docking station kai windows vrista oso afora ta usb.
> an exei vista to laptopi, des na kaneis kana update.

:) ομοιοπαθής: δύο φορές φορματ κι εγκατάσταση για να παίξει σε
toshiba φορητό με vista[1]. Αλλά στην περίπτωση μου δεν νομίζω ότι
φταίγαν τα vista... απλά ο χρήστης είναι σούπερ γκαντέμης: και πατάκι
για την είσοδο να του παω θα βγάλει conflict με τις σόλες από τα
παπούτσια.

> to docking station
> douleuei sosta se allon stathmo?

αυτό δεν το δοκίμασα αλλά να σημειώσω πως το φορητό με το οποίο ήταν
συνδεμένο ήταν σβηστό καθ' όλη τη διάρκεια των δοκιμών μου

[1] Δήθεν παίρνεις τα πάντα από έναν κατασκευαστή για να παίζουν
απροβλημάτιστα και μετά τρως τις ίδιες πίκρες. Μερικές φορές σκέφτομαι
πως ένας λόγος που έχω βολευτεί τόσο το linux δεν είναι φυσικά πως όλα
παίζουν απροβλημάτιστα και Σωστά αλλά πως τουλάχιστον δεν σε σου
πουλάει κανένας παραμύθια ότι θα είναι έτσι. Σαν αποτέλεσμα όταν
κάνεις copy paste στο Linux λες "αχ τι ωραία! δουλεύει!" ενώ όταν πας
να κάνεις embeding 3D animation από το adobe XYZ σε excel λες "μα
γιατί ρε γμτ δεν δουλεύει?!".