Re: παράξενο πρόβλημα με 2 switches και 3 PCs

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Mar 3 10:55:02 EET 2010

Σχετικά με layer 2 loop δεν υπάρχει περίπτωση: είχα βγάλει εκτός όλα
τα patch cords (απίστευτο μπάχαλο) εκτός από τα απολύτως βασικά για το
τεστ. Πέραν από αυτά που βλέπετε στο σχήμα υπήρχαν μονο 2 PCs και ένα
IP phone στο κάτω SWITCH1 (βασικά επειδή το πρόβλημα ήταν πολύ
σχιζοφρενικό έκανα σταδιακό complexity reduction μέχρι να βρω την πιο
απλή κατάσταση που μπορούσε να εμφανίσει το πρόβλημα με
επαναληψιμότητα).

Έστω όμως ότι μετά από 4 ώρες τα χα παίξει κι έκανα κουταμάρα: ακόμα
κι έτσι  πως μπορεί η συσκευή PCf (το docking station) με το ένα
ethernet port να παίζει ρόλο σε ένα switching loop? Και πως στο καλό
παρεμβάλοντας ένα switch στο καλώδιο λύνει το πρόβλημα? Διαισθητικά
δεν μου ταιριάζει (...θα το σκεφτώ αργότερα πιο προσεκτικά τώρα
περισσότερο σας λέω τον πόνο μου... ευχαριστώ για την ψυχοθεραπεία : )

Σχετικά με το MAC conflict δεν κάνει κακό να πάω να δω τι γίνεται --
ποιος είναι ο πιο απλός τρόπος να δω όλα τα MAC addresses όλων των
συσκευών? Εγώ το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ένα nmap 192.168.0.*
μαζί με ένα arp και ένα μεγάλο λευκό χαρτί (ευτυχώς μιλάμε για ένα
δίκτυο με περίπου 40 Η/Υ και IP τηλέφωνα και δυο τρία ADSL και wifi
routers οπότε δεν είναι και δράμα) αλλά αν κάπου κάποια misconfigured
συσκευή είναι εκτός 192.168.0. IP range πως θα την εντοπίσω??

Το κακό είναι ότι όλα αυτά συνέβησαν σε ένα working environment ενώ
κανείς δεν θέλει να με ξαναδεί εκεί εργάσιμες ώρες κι εγώ δεν έχω
σκοπό να μπω κρυφά το βράδυ :)

2010/3/3 Nikolaos Korkakakis <korkakak at gmail.com>:
> Uparxei periptwsh gia layer 2 loop? Afou sto ethernet me to spanning
> tree egkuatai to "akuklo" ths topologias.
>
>  Mono mac conflict erxete sto mualo mou. H e3hghsh se auto einai oti
> mobos me palia nvidia tsipakia (nf2/nf3) suxna exoun san default to
> apoluto 0 san mac address ektos kai an to oriseis esu xeirokinhta.

> Mou exei sumvei sto asurmato kai efaga kapou 2 wres gia "debug" sthn
> taratsa..
:) αυτό θα σκέφτομαι όταν έχω όρεξη να γκρίνιαξω για τον κλιματισμό
του computer room