Re: παράξενο πρόβλημα με 2 switches και 3 PCs

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Mar 3 10:55:14 EET 2010

2010/3/3 Thanasis <thanasis at asyr.hopto.org>:
> 1) Ίσως το docking station διεκδικούσε τα πακέτα και τα έστελνε προς
> κάποιον ανύπαρκτο κόμβο.

συγνώμη Θανάση αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς -- μήπως αναφέρεσε κι εσύ
στην περίπτωση MAC conflict

> 2) Τσέκαρες μήπως άλλαζε το routing table σε κάποιο από τα PCs?

το PC1 ήταν ένα windows vista φορητό και το PC2 ήταν ένα connex router
-- δεν ξέρω και πολλά από vista αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα
άλλαζε το routing table που λογικά θα ήταν πάναπλο (192.168.0.0/24 και
ένα default Gateway για το internet)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS