Re: παράξενο πρόβλημα με 2 switches και 3 PCs

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Wed Mar 3 01:07:07 EET 2010

2010/3/3 Panagiotis Palias <paliasp at yahoo.com>:
> [...]

Uparxei periptwsh gia layer 2 loop? Afou sto ethernet me to spanning
tree egkuatai to "akuklo" ths topologias.

 Mono mac conflict erxete sto mualo mou. H e3hghsh se auto einai oti
mobos me palia nvidia tsipakia (nf2/nf3) suxna exoun san default to
apoluto 0 san mac address ektos kai an to oriseis esu xeirokinhta. Mou
exei sumvei sto asurmato kai efaga kapou 2 wres gia "debug" sthn
taratsa..

N..

--

Postgrad student of Department of Computer Engineering and Informatics
( http://www.ceid.upatras.gr )

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey