Problimataki exim

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jun 10 13:11:18 EEST 2010

On 2010-06-10 11:57, Christos Ricudis wrote:

>  Αλλιως, εχεις δωσει στον καθε spammer την ευκαιρια να κανει probe το
>  internal username space σου, να ξεκαθαρισει απο τις λιστες του
>  οοοολα τα nonexistentxxx at itia.ntua.gr, και να του μεινει τελικα μονο
>  το anthony at itia.ntua.gr :P

Δηλαδή έτσι είναι το default configuration; Και δεν αλλάζει εύκολα με
κάποια μικρορύθμιση στο update-exim4.conf.conf;

Έχω όμως το εξής πρόβλημα: όταν ένα email είναι
"mail from: nonexistent at itia.ntua.gr" και
"rcpt to: nonexistent at itia.ntua.gr", τότε το σύστημα το αποδέχεται
αλλά δεν μπορεί να το επιστρέψει στον αποστολέα, και αυτό που κάνει
είναι να το παγώνει ("message frozen"). Μαζεύονται έτσι διάφορα
message frozen, τα οποία μετά από ένα χρονικό διάστημα τα σβήνει μόνο
του. Θα προτιμούσα να τα διαγράφει με τη μία χωρίς να μου στέλνει
email "message frozen" (γιατί αν καμιά μέρα συμβεί κανένα message
frozen που να χρειάζεται την προσοχή μου, θα χαθεί μαζί με τα
υπόλοιπα).