ελεύθερο λογισμικό για γραφήματα;

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Jun 4 11:42:25 EEST 2010

On Friday 04 June 2010, =?UTF-8?B?zpPOuc+Oz4HOs86/z4IgzqDOrM67zrvOsc+C?=
wrote:

> Θέλω απλώς την παραγωγή γραφημάτων που τα βγάζω στο web. Δεν θέλω να
> χρησιμοποιήσω το κώδικα ενσωματώνοντάς τον κάπου το οποίο να πουλήσω ή
> κάτι παρόμοιο. Βλέπω γενικώς ότι η JPGraph έχει ατέλειωτα features,
> ειδικά οι καινούριες εκδόσεις, οπότε μάλλον θα μείνω με αυτή...

Δεν είναι τόσο αθώο όμως: η άδεια του jpgraph (εκτός αν το αγοράσεις) σε
αναγκάζει να βγάλεις GPL οποιοδήποτε site φτιάξεις πάνω σε αυτό. Εμένα με
χάλαγε, γιατί ήθελα η a2blib που έχω γράψει να βγεί με άδεια LGPL, να μην
περιορίζει τα sites.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!