Ψιλολύθηκε: scp δεν ανεβάζει μεγάλα αρχεία

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Jun 4 11:38:24 EEST 2010

> Περίληψη: όλα λειτουργούν καλά αν δώσουμε
>   ifconfig eth0 mtu 1412
> Ευχαριστούμε για τη βοήθεια.
>
> Αναλυτικότερα:
>
> Κάνοντας την παραπάνω δοκιμή ping, προέκυψε ότι όλα λειτουργούν καλά
> όταν κάνουμε ping στο εσωτερικό δίχτυ, αλλά σε ping σε εξωτερικό
> μηχάνημα δούλευε μέχρι 1412.
>
> Η σύνδεση είναι με ethernet σε aDSL router/modem. Επειδή είναι δημόσια
> υπηρεσία, είναι δύσκολο να έχουμε πρόσβαση στο modem. Οπότε θα πρέπει
> στη συνέχεια να μιλήσουμε με υποθέσεις, μια και η λίστα φαίνεται να
> [...]

Αν και δεν ακολούθησα το thread μέχρι εδώ, και με τον κίνδυνο να πω
βλακεία, λέω ότι μπορεί τα windows να έχουν κάποια ρύθμιση που  κάνει
αυτόματα Path MTU Discovery και ρυθμίζει το mtu του τοπικού ethernet
interface με βάση τα ICMP 'fragmentation needed' που παίρνει (από τον
ADSL router), ενώ στο linux (σου;) δεν παίζει (τουλάχιστον αυτόματα)
αυτό το πράμα... Έχεις μήπως στο linux κανένα restrictive firewall που
κόβει ICMP; Kατέβασέ το, τρέξε και ένα tcpdump icmp, πάραξε και κίνηση
και δες αν σου έρχεται κανένα fragmentation needed icmp message...